Home

Hej bloggen!

För er som inte redan hört så har jag gått och blivit lite handikappad. Gjorde en riktig tabbe på jobbet igår så slutade med akuten. Weeho! Närå, va inte så allvarligt dock en jävla pina. Anyway, skulle ta en kanna som stod brevid diskhornet. Men istället så slår jag i handen och långfingret nått så inniiii. Kan varkn hålla handen rakt eller krama den. Lust att bara knäcka tillbaka det. Mitt finger pekar åt helt fel håll... svullet är det med! 

Snacka om att man känner sig dum att åka till akuten när man har smärta i ett finger. När det finns så många människor som har tusen gånger mer smärta än jag. Vill inte tänka på mig själv i det läget alltså. Usch! Så blir hemmasittande idag och troligen imorgon också.  Blir svårt att langa kaffe med en handikappad hand. Jag som kommit in i jobb mode! Fan ta min klumpighet!

Så blir en massa tv tittande. Top model har jag hunnit beta av alla avsnitten på webben. What next? tips? 


en av mina goda frukostar i veckan. Kunde dock inte unna mig detta idag! 

Jo just det, någon frågade vart jag köpt mitt iphone skal. Det har jag budat hem från tradera. Bara söka på Iphone väska så dyker det upp i olika färger mm. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser riktig gott ut! Vad har du i? :)

2012-03-15 @ 20:17:28
Postat av: olivia

Youhurt, äpple, valnötter, parannötter, linfrön, pumpa och mango kärnor och sånna små orange frukter med skal på som jag glömt namnet på :)

2012-03-15 @ 21:37:48
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0