Lovley sundays



Tillbringat söndagen tillsammans med Angie som vanligt men även roosis. Vi gjorde amerikanska pancakes med massa frukt och bär. Underbart gott! Lever gott på söndagarna nu.

Fått gjort mycket idag. Umgåtts med bästa. hämtat ett ett gammalt fönster som jag ska göra om till en spegel, ett litet projekt är alltid bra! söndagsshoppat på rusta och målat första lagret på fönstret. Hoppas det blir som jag vill bara.  

Kvällsmaten blev en rembranths på stantons och sen slutade vi kvällen med te och mys hos angi!
Nu har jag (erik) äntligen formaterat min skitdator så hoppas den ska gå och starta när man vill. Så har inga bilder kvar så fick sno A's bilder.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0