söndagsfrukost

Härlig söndag! 

Idag slängde jag på mig brillor och min fina päls och drog på frukostbuffé på Mignon med Baby angelica och micke.
Efteråt tog vi en promenad runt fästningen och där omkring. Otroligt härligt väder! Har jag sagt jag älskar lediga söndagar? Kameran var självklart med och fick sig en dos vår. Gilla!


Igår så var jag förresten bjuden på både mat, dryck och festligheter hos fröken Luisa. Slutade med en sväng på Oscars. Vilket var förvånadsvärt dåligt. Men fick umgås med kajsa också så var mer än nöjd. Nästa vecka ska hon till Miami!! Känns lite lockande att följa med henne alltså.. 

vad tycker ni om bilderna och kvalitén? :) 



Kommentarer
Postat av: angi

ååå min fina prins <3 åååå min fina dottera å ericccoooooo

2012-03-17 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0