Hej Varberg, Hejdå Lidköping

Heeeej, im back!

Sorry för universums sämsta uppdateringar. Men min iphone verkade inte vilja vara med mig där uppe, vilket kanske var bra, då jag fick mer tid till fröken dahlberg ♥

Hade några perfekta dagar där uppe. Åt årets första mjukglass, tog promenader, strosade runt på stan, grillade hos alicia, träffade alla tjejerna hos annica, mycket stort intag av både det ena och det andra ;) besök på STADT, wok house och sen avslutade vi med en perfekt första maj fika med kakor och glass. Ah, blev väldigt mycket snask, men det hör väl till  ;) hårdträning i veckan it is!  Kul att komma iväg från stan ibland, ska prioriteras bättre! 

Idag har jag kommit tillbaks till jobbet sen stressade jag direkt till träningen! Gött. Nu har jag kvällen fri och den tillbringar jag med sambon! Som jag saknat honom. Först ut är storstäd sen blir belöningen grillning! 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0