Lördagsevent

Hallå! 

Hur mår ni? passar på att lägga upp lite bilder sen lördagen! Efter jobbet var det bara att packa väskan occh första stoppet var Angi ♥ Drinkar och fix med Norén och Malin. Sen fortsatte vi mot Läjet och tipspromenaden stod här näst. Blev lite rädd när jag var med på frågan "Vem är skickligast med munnen?" Jag vann den leken!
(Vem som snabbast äter upp ett godssnöre) Inte roligare än så ;) 
Sen bjöds det på mat och för starka drinkar av tias. Den söndagen förtjänade jag inte ;) Nu låter jag bilderna tala.

kisses



Fina flickor som jag haft turen att lära känna ♥










Kommentarer
Postat av: malin lundin

snor bild på mig o angi som profilbild på facebook

2012-05-18 @ 20:28:52
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0