Egentillverkade chilis

Godkväll fina! 

Mår så bra när jag får träna alltså. Blir som mitt bästa jag helt enkelt! Det är nog också det nya combat passet som gör att man aldrig vill sluta. So damn good! ni som inte testat combat måste definitivt göra det. 

Har ätit mega go kvällsmat och nu ska jag inta slappeställningen. (Hur den nu än är?!)
Kvällen till ära har vi också plockat våra små egentillverkade chilis. Söta va? Nu har vi fryst ner dom och en har vi sparat som vi ska använda imorgon. Roligt när man planerat något själv också. Får se vad som blir här näst? Någon som har planerat något roligt någon gång? :) 



Bilden på koppen ska symolisera min kaffepaus på EH innan med johanna och fiona. ENJOY!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0