kvalitetskväll med mina bästa ♥



Tjenare! 

Hur mår ni fina? Mina fina vänner a & f har precis lämnat mig. Vi har ätit kvällsmat och fruktsallad ihop. 
Vi har sånna fina kvalitetskvällar vi tre. Betyder mycket! 

Idag har jag varit och tränat igen, äntligen lite kondition och styrka. Känns awesome! känner mig rätt hälsosam för tillfället då jag är väldigt stolt över mina matvanor.... Eller... ja.. måttligt iallafall ;)  kan ju alltid låtsas att jag är  hälsosam. Egot känns bättre då av någon anledning. 

Ska bli skönt med helg, en helg som jag väntat på länge. Kräftor hos fröken fredriksson med massa underbaringar. Aldrig varit på kräftskiva så förväntningarna är på topp nu. Show me how to do it bebe!


Nu blir det sängen för mig. Spinning imorgon innan jobbet är det planerat. Kyss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0