Middagsdags

My darlings, 

Hur mår ni? Själv känner jag mig superduper stressad fortfarande. Har jag en gång blivit stressad på dagen så håller det i sig. Känner ni igen er? Var rätt mycket på jobbet idag så fick någon slags inre stress för jag hela tiden låg snäppet efter. Dock så tror jag att jag är ganska hård mot mig själv. Låg egentligen inte alls efter bara pressar mig för hårt ibland. Dålig habit! 

Står iallafall i köket och fixar iordning morgondagens lunchlådor. Älskar att hitta på egna saker och ta det man har hemma. Det kallar jag matlagning! Så denna gryta är sjukt simpel faktiskt! Kassler, rödlök, paprika/chili creme fraiche, turkisk youhurt lätt, lite vanlig creme fraiche som jag hade över sen innan, vitlök, örtsalt, peppar och lite mjölk så den inte skull bli så tjock. Blev as bra : )  Testa er fram, brukar bli de bäsa när man har vad som finns hemma. Smarrigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0