let the sunshine in


Lite bilder från senaste två dagarna. Igår efter träningen åkte jag, f och angi hem till fina alicia där hon hade fixat mat på bordet. Hur gulligt. Det är fredagslyx att komma hem till någon och bli serverad! Kul att äntligen få se hennes hem efter typ ett år bosatt i varberg? Det är rätt illa om man säger så. anyway, så hade hon det hur mysigt som helst. Blev en lugn fredag, vilket var väldigt skönt för oss nyblivna partypeople. 

Skönt att vakna pigg och glad. Gick en solig promenad runt fästningen med min fina vän som även är nybliven mamma till junie ♥  Kan nog vara den sötaste jag sett! Bra jobbat ;) sen blev det lite häng och shopping på stan med allan och hennes vän.
Gött häng alltså! 

Nu ska jag försöka fixa med min blogg. Går inte riktigt som jag har tänkt mig. Suck. 
 
Gårdagens energi efter svettigt benpass..
 

Fröken scalini bjöd på taccomiddag! 


Sötaste favoriten just nu - Lilla junie med sin fina mamma ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0