Fina måndag

Imorse efter en timmes solig promenad vid havet, väntade en god frulle på mig här hemma! Overnightoats med melon och kokos! Lyx att slippa hålla på i en timme innan man ska käka.. (Det brukar jag vanligtvis göra..) lite överambitiös när det kommer till frukostar..

Just nu sitter jag och lyssnar på ben howard medans laxen tillagas i ugnen. Orkade inte mer idag. Så är det ibland. Min kropp eller hjärna fungerar inte riktigt nu. Mycket saker har förändrats den sista tiden och valen är svåra. Jag orkar inte ens tänka.. Down. Det går la över snart?


Kommentarer
Postat av: Daugaard

snart vänder det sötnos! du ska se, att allt blir bra! njut av sommarn, goda vänner och massa grillkvällar! :D Men det är ok att ha down period det är det som gör oss starka och lyckliga i slutändan! :)Det är en del av livet att ha både ups and downs, annars vore väl livet tråkigt ;)och för att utvecklas och kunna njuta av lycka så behöver man ibland snubbla till för att sedan kunna ta sig upp! you can do it :) puss! <3

2013-06-03 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0