Uppskattning och kärlek

Goodkväll! 

Hur mår ni? Haft fullt upp den sista veckan med massa saker. Utbildningar i gbg och jobb blandannat. Nu kan man lite mer. Känns så kul att lära sig nya saker. Trivs som fisken i vattnet och älskar att känna att man kommer någonstans. Och det gör jag tydligen, igår så fick jag en flaska rött på vårat personalmöte. Espresso house egna barista vin som är specialbeställd. Känns så otroligt smickarande att känna sig så uppskattad på jobbet. Det var första gången under alla dessa år.. 

Nu ska jag äta räkor med min family och sen ska jag träffa min favorit sanna! Hoppas ni har en fin kväll, så blir det bättre uppdatering i helgen. Jag lovar. 
Vill tacka denna fina tjej för allt hon gör för mig. Du är GULD värd. 

Kommentarer
Postat av: angi

Mami loves u ♡ allt för dig!

Svar: Vet! Du är världsbäst.. <3
Return to L - Diamonds are forever

2013-03-24 @ 16:07:51
URL: http://angif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0