Semester!

Godkväll! 

Hoppas ni haft en bra helg. Igår började min semester så det firades på bästa sätt! Imorgon drar vi till turkey, ska bli så härligt med sol. Har knappt packat, kanske är dags? 

Idag har jag spenderat dagen med fina sara som var på besök från STHLM och jenny. Fick även se den lilla magen som börjat växa. Bebbe på G. Mys! Sen åkte jag till malin och myste med massa frukter och choklad. Bra avslut på helgen. Min mage är dock kanadas?!  Tredje dagen den är uppsvullen och jag vet inte vad det är för något jag äter? Om det är mjölkprodukter eller mjöl det vet jag inte än. Hur ska man ta tag i det?  


Kommentarer
Postat av: angi

Du har ju trott du är gluten lr laktos länge nu. O du är seg i att ta tag i det. Köp test el be sjukvården att ta test :) Vipps så vet du o kan slippa dem hemska produkter som gör magen ont :) Puss från mamma

Svar: tack mamma <3 ska ta tag i det, men är rädd för att de ska stoppa in en kamera i min hals….. hahah det är det som drar mig tillbaka ;) men ja mamma, efter semestern ska jag fixa det… Promise..
Return to L - Diamonds are forever

2013-05-05 @ 22:37:25
URL: http://angif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0