Lite energi efter träning

Köpte med mig lite go energi efter dagens träningspass. Som ni kanske vet är jag inte alls förtjust i kokosvatten, men med någon annan smak är det helt okej. Denna var helt klart godkänt! Köpte givetvis min favvo bar också :)
Blev ett gött ryggpass idag. Att köra rygg är definitivt ett av det roligaste att köra på gymmet, älskar det! 

Skönt att ha både träning och jobb klart idag! Resten av kvällen blir lugn. Matlagning och soffhäng! Imorgon börjar mina riktiga arbetspass. Bara haft glidarpass början på denna veckan. Haha. Så imorgon är min MÅNDAG.
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Verkligen! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

2013-10-10 @ 13:42:39
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0