Dagens tränignspass

När jag precis hade bloggat klart och skrivit ett helt inlägg så försvinner hela skiten. Oturen är med mig, as usual! 
Vaknade tidigt imorse och tog en timmas pw innan frukost efter det åkte jag till gymet och mördade mina biceps och triceps. Som om jag inte redan hade träningsvärk! Grymt skönt var det iallafall ;) 

Nu har jag fått i mig lunch också. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Hollywoodwives innan jag ska träffa vickan och angi för rawfika ♥ behövligt! 

Dagens träningspass: 
  • Bicepscurl sittandes med hantlar 
  • Skivstångscurl
  • Overhead cable curl i kabel
  • Bicepscurl kabel
  • Hantelrodd
  • Tricepspress  kabel (cablecross)
  • Liggande tricepspress med skivstång
  • Omvänd crunch








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0