Bortglömd

ooopps, min blogg är ganska så bortglömd nu. Som jag skrev igår så skulle jag blogga om helgens härliheter. Lördagskvällen ägde rum hos fiona. Det skrattades & gapades hela kvällen! It's just the way we are.. Runt 11-tiden gick vi raka vägen till oscars, bara en gata ner vilket är sjukt bra för oss lata människor. VIP som man var den kvällen traskade vi lungt och sakta in . Där vi träffade min favvis vakt, en snäll snubbe som gav mig konstiga komplimanger. Tillägger jag nu!!!

Såhår sammanfattar jag kvällen
  • SJÄLVKLART blev det för mycket alkohol i lilla mig
  • Lite bullshit och skitsnack var också en given del i denna kväll
  • Svettigt & trångt är de ord jag kan beskriva på dansgolvet
Äh, men jag har alltid lika kul faktiskt. Även fall jag alltid råkar få i mig lite för mycket av det goda. Can't help it! det är för gott. Likör 43 med mjölk & strawberry d it is!! :) söndagsmornar är dock inte alltid lika härliga. Gårdagen spenderades alltså hemma liggande i min säng men senare lite jobb i nästan 6 timmar. Idag har jag träffat mina gulliga vänner jonna & kajsa för en fika på mignon, även köpt nya skor... igen... men denna gången ett par stövlar. En aningen fulare än mina förra, men också en aning bättre. Min kära syster är hemma äntligen!!! Så ikväll blir det mys och lite tv-tittande på anna ankas jul med mera.

Mina snygga klackar!






Kommentarer
Postat av: Anonym

"som gav mig massor av komplimnager" hahah

2009-12-21 @ 22:24:36
Postat av: olivia

Konstiga komplimanger tillägger jag nu eftersom jag skrev det från början

2009-12-22 @ 15:27:35
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0