GSI

Nyss kikat första Johan Falk filmen GSI, skitbra. Jag älskar sånna filmer! har sett tre andra filmer i samma serie, så jag har inte följt dom i ordning. Jag hyrde även tvåan så hoppas den är lika bra! Sitter här med mitt lilla busfrö moni som skall sova hos mig idag. Jag hatar att sova själv och när jag väl börjar sova med någon så klarar jag inte av att sova ensam. Snacka om sällskapssjuk =)

Annars... En jävligt rolig julavslutning!  A, du lyckades jävligt bra måste jag erkänna. Snygging! Vi är verkligen inte seriösa på LBS och det gillar jag för en gåns skull. Tror vi ska vara lyckliga på LBS att vi inte har någon tråkig julavslutning i kyrkan! Efter det körde Olof hem mig, han fick pris för "Bästa röst" vem är inte mer lämplig än han, han hörs mest på skolan även när han viskar, hihi. Träffade pumorna på stan och gick en sväng! Några köpte julklappar och jag köpte ett par snygga killer heeeels. Ska nog använda dom redan imon.. får man vara fin får man lida pin som jag och fiona brukar säga. Hellre onda fötter än fula skor.

Ne, nu ska jag mysa med grisen jämte mig som ligger och läser mina skallerblaskor. Kyss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0