Party all the time

God kväll!

Eller det kanske man inte kan säga när klockan är över tolv. Jag har iallafall jobbat ett par timmar idag, inte jätte roligt att jobba kvällar när det inte är så mycket att göra. Vissa är sura, vissa är glada, vissa är irritterade för minsta lilla. Ja, så är det på mitt jobb ibland. Deras irritiation sprider sig på jobbet : ) snälla, vad glada istället. vad är problemet? Efter jobbet sprang hem till paradise hann och på sekunden och jag vet heller inte vad jag tycker om att andreas åkte ut. Det är tråkigt för jag tycker om att kolla på honom :) Imorgon har vi julavslutning i skolan, brukar sammanfatta terminen med godis, film och musik. Ganska mysigt! Sen ska jag handla julklappar, träna och träffa mina brudar.

På lördag blir paaaarty hemma med mina bruttor istället, kul det också. Känner mig nästan smickrad hur glada de blev ;) blev ju som sagt ändrade planer och stannande hemma istället. Både tråkigt & roligt. Jag älskar mina vänner lika mycket så jag är glad bara jag får vara med dom jag tycker om! Gubben, vi ses nästa helg?

PÅ MÅNDAG KOMMER MIN SYSTER! du har ingen aning om hur mycket jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0