BANDY IKVÄLL

Praktikdag 3
Idag har jag fått sovmorgon till klockan 1 eftersom jag ska vara med sporten idag och kolla på bandy. Hela dagen har jag suttit med dom som redigerar allting så nu har jag fått se hur redigerare gör, fick väl lära mig en del saker. Slutade klockan 4 och nu ska jag vara där om en halvtimme så ska vi iväg. Taggar faktiskt, aldrig sett en bandy match i hela mitt liv så får väl se om det är någonting för mig. Som tur är behöver jag inte sitta ute och frysa utan på pressläktarn där det är varmt. Snacka om lyx där!

Innan jag åkte till Nlt gjorde jag och grabben mat. Ris och kykling gryta, ja det är något som han har lärt sig göra på senaste dar. Var inte speciellt svårt, så till och med han kan det :) Så nu har jag vart hemma i två timmar ungefär och då har vi fika som jag köpte med mig, gottit. Vi satt och myste med ljus och kaffe. Det snöar här i lidköping, nu börjar det bli vinter.. Men sålänge jag inte fryser så gillar jag det.

Nu ska jag börja ta på mig, för nu vi ska snart åka. Spännande va!!
Oli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0