learning to fly

Då har man varit i skolan idag första dagen på en månad :) Då kommer man in i de rätta banorna igen, med träning och annat. Började 11.10 idag och gick till 15.40, det är faktiskt en helt okej dag enligt min mening.

När jag kom hem gjorde jag omelett med rödlök och skinka. jummie!! fanns inte mycket annat jag orkade göra.
Ikväll har jag vart på gymmet sprungit och varit på yoga. Väldigt mysigt! Jag känner mig otroligt spänd/stressad och ledsen över många saker och därför är det skönt att bara komma bort lite och låta tankarna vara. Nu har jag precis kollat på ett spännande avsnitt av paradise hotel, jag blir som besatt och vill bara se mer och mer. Lite synd att dom inte lägger upp avsnittet på hemsidorna lite tidigare än dom visas på tv.

Tomorrow är det plugg, skola, promenix och träning som gäller! Hoppas verkligen på bra väder imorgon för jag blir så OTROLIGT trött på när det ständigt regnar och blåser. SNÖ kan mysigt på julafton. Men fan inte regn och isande vindar. NAPA 2010!!!! NÅGON MER SOM LÄNGTAR?





Kommentarer
Postat av: 2I1N3A

svar: Frakten ligger på 10 kr det bli alltså 90 kr! =)

2009-11-24 @ 06:53:11
URL: http://iinaaass.blogg.se/
Postat av: eeee

varför är du ledsen tjejjen??

2009-11-24 @ 11:08:46
Postat av: olivia

vi tar det någon annan gång e :)

2009-11-24 @ 19:55:30
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0