Seger för villa

Nu har man vart på bandy, tur att man fick sitta inne och inte frysa rumpan av sig utomhus. Seger blev det iallafall till hemmalaget Villa 8-5. Det var faktiskt helt okej med bandy ändå, tro det eller ej. Men hade vart roligare att vara med och skrika lite på läktarn!

imorgon börjar man 9 då ska jag ut och fotografera till dagens fråga, igen! Malin är iallafall mitt offer, måste få med någon från familjen Olausson's. Alla är fegisar här.

Nu blir det true blood som gäller. Har för mig jag skrev att jag skulle se på det igår, jag blir så virrig. Jag trodde i måndags att det var desperate h. Sen blev man så besviken att jag fick vänta en dag. Igår trodde jag att true blood gick på tv men jag har aldrig i hela mitt liv sätt desperate samma dag som true blood så bättre än så borde jag vetat? Känner mig inte så stabil. Nu skriver jag inte mer orkar och orkar heller inte komma på något snyggt slut.

Kommentarer
Postat av: sportmallan

Malin Olausson är ingen fegis!!!

2009-11-04 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0