wookie hookie

Halv 8 hos mig, mammas pojkar & paradise hotel. Chek, chek chek ;)
Forfarande legat som en deg här hemma och försökt bli riktigt frisk. Men imorgon ska jag försöka sminka mig och se lite normal ut iallafall, hehe!

Innan har vi varit och ätit wookie hookie som robban säger, fortfarande mätt. Kycklingspett är något sagolikt gott där måste jag säga. Nu har jag precis målat mina naglar baby rosa, cute.. väntar på r som ska komma hem från sin träning. Om min röst tillåter så ska jag och emma medel gympa pass klockan 10.00 imorgon, hoppas det. I need it, baadly! Jag är även party sugen, varför varför varför har jag ingen vacker röst längre?

Film ikväll emson? Får se vart kvällen slutar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0