Back bitches

Hemma från en supermysig tripp i Halmstad. Det vankades statsvandring, butikstittande och lite shoppning. Hittade dock ingenting inne i staden. Det blev lunch på Sandy's. Inget att hurra över. Ceasarsalladen var inte alls god. Placet såg dock väldigt bra ut. Lurigt där ;) Ingen kenza träffade man heller... fan då. Bad tajming!

Eurostop var nästa stopp. Haha. Jag var alltid där när jag var liten, så det var ett tag sen nu.
Blev en mascara, zebra tunika och 2 döskalle örhängen. Sen köpte vi med oss färska munkar och två bakelser och åkte tillbaka till hotellet. Så satt vi ute i solen och fikade. Underbart! Sen åkte vi återigen på roadtrip runt stan, kollade hus i tylösand, myste vid hamnen osv. Kvällen avslutades med middag och vin.
Så otroligt skönt att bara komma ifrån varberg över en dag eller två. Sånt man borde göra lite oftare, så imorgon står götalaborg på schemat. Träffa mallan, som jag inte gjort på ett halvår typ :( det blir övernattning hos fröken dahlberg. Perfekt helg.

Nu ska jag åka till Glasell ett tag. Kör nog spinning också! Kyss




I bakrunden syns den såkallade nollningen, haha






mitt charmtroll


En liten bild jag lyckades få på hur det såg ut


tog en lite paus i hamnen

Kommentarer
Postat av: Anonym

söötnosar! <3

2010-08-29 @ 17:29:27
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/
Postat av: olivia

<3

2010-08-29 @ 18:14:11
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: alexandra

svar: ja! görkul ska det bli :D <3



vad mysiga ni är, ser ut som att ni hade en jättemysig dag i Halmstad <3

2010-08-29 @ 20:08:40
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0