GUTEN MORGEN

Guten Morgen!

Nu har jag varit vaken i flera timmar. Men jag har ändå lyckats sova i tio timmar så förhoppningsvis orkar jag med åtta timmar på jobbet, hihi. Jag är VÄLDIGT förväntansfull nu när lönespecifikationerna ska dyka upp.. 
Så roligt igår på jobbet när alla var lite trötta framåt kvällen så hade storbossen bjudit på tårtor så det stod tre stycken i kylen. Vad tror du vi gör? Jag och jessie snodde inte marsipanen på toppen iallafall ;) busigt. förlåt alla andra medarbetare!!

Sitter här och dunkar axwell - in the air och funderar på att dra ut i helgen.. låter det som en god idé?
så ni kanske ser mig i dimman gott folk.

Luie berättade om att hon hade bokat tid för sin första tatto nu.. Så jag hoppas att jag inte jobbar. Enligt mitt schema så gör jag inte det! Så ska bli kul! Dags för att börja fundera på min andra tatuering nu, det börjar bli dags. SOM SAGT MYCKET SNACK LITEN "FABRIK" TJEJER!!!!! (intern skämt)

Nu måste jag nog sminka mig innan jag drar till jobbet. Ska hinna läsa lite bloggar också, nästan ett måste.
Får ta mina vänners först, sparar mig till "storbloggarna" ikväll för e älskar när jag läser bloggar.. höhö.


Kommentarer
Postat av: jenny

hörru jag vill ha din spotify lista vet att jag gillar de behöver lite nytt;)

2010-08-10 @ 21:59:11
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0