back to reality

Nu känner jag mig på fötter igen dock inte så bra att jag är tillbaka på atleticoo men i slutet på veckan. Men skolan iaf! Idag har jag jobbat hela dagen. Otroligt mycket folk för att vara en död söndag. Tiden gick fort men nu känner jag mig helt slut i kroppen. Det beror väl på att jag inte är tip top än kanske. ;) 

Ännu inget nytt om den försvunne. Man börjar ju bli lite orolig vad som egentligen händer. Men det får vi svar på imorgon kanske? Ps ska nämligen informera oss så vi får se vad som sägs.

Ska nog lägga mig ganska tidigt. Inga bra filmer visas inte. Booring.
Blir lite bloggläsande som vanligt! Kanske kommer något intressant inlägg lite senare annars imorgon.

/Olli :*


en liten snajs bild på mej o maja för måååånga år sedan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0