Eftermiddag


Då var jobbet avklarat för denna dag! Snart är det bara att pallra sig till träningen för ett hårt pass. Kvällen kommer spenderas hemma hos ks med tacos och film hoppas jag! Blir mysigt! Längesen jag åt tacos, vi äter aldrig det här hemma..

Den bästaste nyheten idag är att vi är lediga på måndag med! Hoppas vi är det hela veckan :) Behöver vila...
Och snön smälter för fullt och jag bara älskar det. Snart kommer solen med!


i alla dessa år... kommer alltid att älska dig snuffan


Kommentarer
Postat av: Anonym

and i will always love u

2010-02-26 @ 15:23:54
Postat av: olivia

lät som jag aldrig mer skulle få träffa dig igen... haha!

2010-02-26 @ 23:25:06
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0