hemma hos k


Sitter hemma hos k och lyssnar på lite music. Ska snart ner till espresso house och dricka coffee med de andra tjejerna. Ska bli mucho trevligt! För övrigt så vaknade jag runt 8, eftersom jag skulle iväg och intervjua en dietist till skolan. Tro inte då att jag har sån jäkla otur att jag har tagit fel på tiden och är en hel timma försenad och det värsta av allt, är att jag får sitta och vänta en och en halvtimma. Så var hemma vid halv tolv, så snacka om att man är tröttis nu. Men men livet är hårt ibland.

Efter espresso drar vi till gymmet för lite step n dance och sen ska jag träffa b. :)
Jag kommer nog somna när som helst. Haha!

Vi hörs sen! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: B

B har fixat beck filmen =)

2010-02-23 @ 18:39:30
Postat av: Fanny

Nej! .. din stackare.

Tyckte så synd om dig att jag inte kom.

Men är inte helt kry alltså.

Hoppas att det gick bra i alla fall. :)

2010-02-23 @ 21:59:51
Postat av: olivia

Det är chilledill f.

2010-02-23 @ 22:45:01
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0