McWork

Godmorning!

Nu har jag precis stigit upp efter en icke-sovmorgon. Jag hade bestämt mig för att gå upp halv tolv, men icke. Nu ska man jobba tolv till nio istället. Pengar ja tack =) någonting man tyvärr inte kan få för mycket av. Sitter och dricker te och lyssnar på två av mina nya favoritlåtar. Ni kan lyssna på dem lite längre ner. Jaha då har planerna för ikväll automatiskt ändrats. Vi hade nämligen tänkt att laga lite god mat ikväll, men nu får de klara sig utan mig. Kommer bli hard!!

Känns lite konstigt att inte gå ut denna helg. De kommande helgerna är fullspeckade med party så det gör ingenting. Nästa vecka är det hannas b-day party. Kommer bli sjukt kul! Följt av personalfest, luisa 18 osv.. tummen upp :) Förlåt för mina meningslösa inlägg ibland... tiden har helt enkelt runnit iväg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0