OND ÅNGEST

Nu får jag sån ångest igen. Jag har verkligen tröttnat att träna på det stället jag tränar på att jag får sån ångest att jag vill sluta. Jag som verkligen lever för att träna, haha. Men det ger mig ingenting längre. Jag känner att jag inte utmanar mig på samma sätt längre. Men samntidigt att lägga en tredjedel av sin inkomst på träning? Frågan är det om det är värt eller inte.
Dock vet jag hur mycket det kommer ge mig med förändring. Jag behöver det. Jag behöver liksom en ny start känner jag.. för utbudet är så mycket större och ingenting är sig likt. Nu sitter jag och vet inte vart jag ska ta vägen. Någon som kan komma med ett bra råd om vad jag ska göra? Tacksamt!!! Dock kommer detta såfall sluta med en klänning mindre i månaden.. ;)

Kommentarer
Postat av: B

Kom till friskvågen! Jobba 2 timmar extra i månaden så har du mellan skillnaden :)

2010-02-22 @ 23:28:21
Postat av: Olivia

jag vet B!! Det är så sant!! :)

2010-02-22 @ 23:33:30
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0