The Ugly Truth

Dagen började som sagt med lunch med björn på paganini. Måste nog gå dit oftare för kycklingsalladen var väldigt god! Tack för det! :) tror jag och mina sallads-älskande vänner kommer att trivas där. Nu när man blivit trött på både stantons och campens!
Efter några timmars lunch gick jag ner mot kallis för att möta upp ida efter jobbet. Direkt begav vi oss iväg för att försöka leta efter David. Tycker det är så sjukt hemskt alltihop och även fall vi inte känner honom vill man visa att man bryr sig och även hjälpa till och leta. Vi tog en sväng runt breared och vi gav även ut lappar till randoms. Tycker det har gått för lång tid nu, nu måste någon hitta honom. Vart är han? Tycker hela historien är konstig och man kan inte få ihop hur det ligger till. Vad jag hört så tror jag att han är vid liv! Jag hoppas det för hans familj. Måste vara en förälders värsta mardröm. Nu får jag sluta skriva om detta, man blir så himla ledsen när man tänker på det. Både jag och ida är väldigt berörda.

Nu ska vi iallafall tänka på annat och sätta på en film som vi hyrde innan. Tyvärr är mitt snask redan slut! Köpte inte speciellt mycket för var inte sugen på det. Men en viss gris tvingade mig för jag "kommer bli" sugen sen. Tror det bara är något man inbillar sig. Har tröttnat på godiset på h-kväll. Ge mig hjertbergs godis istället.
Filmen vi ska se på heter iallafall The Ugly Truth. Tror den är bra faktiskt och en komedi är bra för oss alla, speciellt en dag som denna. Ett betydande datum.


Min latte!! Nästan så man inte vill förstöra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0