VÅFFEL-TIME

Vart sugen på våfflor sen i torsdags då sanna berättade att hon åt det. Så nu tog jag mig själv i kragen och stryde upp detta i vårt lilla hem. Oj, jag ljög. Pappa ska göra de så det blir inte riktigt jag styr upp det, men jag äter de? det räknas? Så nu har jag och pappa varit och storhandlat, massa god mat. Ska börja laga lite mer mat hade jag tänkt GOD mat. Får se vad det blir imorgon pasta bolognese i think!! i need all the luck i can get ha ha.

Börjar snart bli dags för våffel time. Alvina skulle komma och göra mig sällskap, men nu tar det lite väl lång tid och hon svarar inte. Så nu sitter jag här och väntar.. hoppas hon hör av sig snart annars blir hon utan.

Någonting annat som jag stör mig på är människor som "ljuger" så mycket att de tror på det själva. Vet inte själv vad jag ska tro faktiskt. Jag vill höra sanningen från alla människor. Tänker inte leva på hoppet längre, för har inget kvar.
Nu har det tagit stopp. Suck. Jag gör så mycket för dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0