homemade cupcakes

Homemade cupcakes har pappa bakat medan jag har vart och tränat lite spinning : ) Himla gott, inte visste jag att han hade en dold talang inte. Elleer okej, pappa gör de godaste kanelbullarna! Men jag anser mig själv vara bäst när det gäller bakbiten hur som haver var de väldigt goda och jag ger han pluspoäng. Kan hålla med er att ni tycker att man inte ska äta muffins efter träningen. Men eftersom jag bestämmer över mig själv helt o hållet så, who the fuck cares!! efter havregryns gröt kan man äta allt.

Numera är vi lediga på torsdagar. Hur jävla gött är inte det eller? Men självklart har de satt ut en möte som handlar om våran praktik så alla måste vara där. Så vad gör man inte. En annan sak som gör mig väldigt irriterad är när en lärare är sjuk och man får reda på det 5 minuter innan lektionen börjar. Det hände iallafall mig på sista lektionen så satt man där i en och en halvtimma för länge.  Nu ringde även en vän till mig och berättade om mobilen jag beställt inte är bra. Får hoppas hon har fel eftersom personen i fråga hade haft den i två veckor? Finns det över huvudtaget något mobil som håller endast i två veckor? Nu blev jag lite ledsen i ögat. puuuh ! veckans höjdpunkt ju.

Men puss på er! nu blire mys. längtar tills jag träffar min baby (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0