love mondayysss

Precis ätit lite chineese food med familjen och e. Nu är magen mer än mätt och belåten kan jag säga. Lite för mycket kanske, men kanske slipper bli hungrig ikväll. Hur mår ni förresten?

Min andra lediga dag idag. Känns superbra! Blev ganska trött efter stängningen i lördags. Vi kom därifrån kvart över fyra på morgonen. Jag a-t och simon fick gå skräprundan och städa upp allt skräp och burkar som grisarna lämnat ifrån sig. Alla vi var så trötta så vi fick på överskottsenergi och flabbade åt precis allting. En kille i raggarbil åkte förbi och sa: "Jasså ni städar? Jobbar ni på donken annars eller?" 
Fan vad blåst man kan vara så det var lite kul. Två andra drägg gick förbi oss och kallade oss precis det jag kallar dem; DRÄGG! Hm.. var det vi eller han som var drägg? Han vinglade förbi stenpackad med en hel vodkaflaska i näven och sjunger vi sitter i samma bil och just precis då tappar han sin mobil.
Vart fan var bilen då? haha. Jävla fyllon! Helt meningslöst att få en sån fylla. Men tack och lov är helgen över. Nu kan ni fan dra hem era jävlar.

Igår morse blev jag väckt av en liten söt krabat som ville att jag skulle följa med honom till kåsa och sätta upp flaggor för måndagsklubben som är 2 night. Så det gjorde vi! :) Cyklade runt lite överallt och kvällen slutade med film hos e med rasmus o nina. Ännu en kväll som låter "Men jag har bättre bredband än dig.. jag har bättre tv än dig yadayada" haha jag och nina bara skrattade åt dom. KILLAR KILLAR....  

Dagen i alla ära har vi spenderat med att fixa med eriks bil som han snart inte äger. (kanske lägger upp någon bild från idag om jag får tillåtelse)

Me nu är han iallafall "hondaless" den stackarn.. Till och med jag kommer nog sakna den lite ;) eller vad säger du erik?


Någon som beundrade detta fina på kåsa igår?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0