Now; Djurens weeekend.

bääääbäääää låter det från mina högtalare just nu. jag hatar reklamen på spotten. Lång natt idag. Vi pinades med massa drägg som fått i sig too much alkohol. Då snackar vi inte någon salongsfylla här inte utan en hel flaska rent sprit plus massa öl. Vi fick städa och servera dessa små grisarna (eller rättare sagt djuren) fast vi egentligen inte ville göra det så är det vårat jobb. Men det var lite roligt att kolla på hur alla beter sig, småkids och oldies. Man tror inte det finns någon åldersskillnad alls där.

Självklart var jag supertaggad igårkväll när jag skulle börja. Tyckte det skulle bli skitkul och jag kan säga med handen på hjärtat att det är tusen gånger roligare att jobba en sådanhär kväll än en vanlig kväll. Jag har tröttnat så OTROLIGT mycket på alla satkärringar som klagar på minsta lilla. Då jobbar jag hellre med grisar varje dag, haha. Men ja, vi hade skitkul på jobbet. Inga sura miner och alla var fucking glada. Nu kanske ni undrar; och nej alla är inte alltid glada på vårat jobb. Dirty secrets ;) 

Ikväll blir det samma visa fast betydligt mer timmar ska jag stå ut. Nästan tio timmar. Jag tror jag kommer somna. Jag vaknade klockan tio idag av att gabbe kom och bjöd oss på frukost. Färska frallor och juice.
Fint av han :) Men tänkte nog däcka i sängen en timma för pojken är ute och åker ferrariiiiii och efter det tänkte vi åka och bada en snabbis innan jobb klockan sex öh clåck.

Saknar alla mina vänner. Jag älskar er.
Förlåt, mycket jobb nu. Ska fixa mycket kvalitets tid till er raringar. Det lovar jag.








Kommentarer
Postat av: alexandra

svar; visst var den! genial idé ;)

2010-07-18 @ 23:16:11
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: jonna

söt bild på ida & olivia måste jag säga!

2010-07-21 @ 22:24:34
Postat av: olivia

Tacktack :)

2010-07-22 @ 17:19:30
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0