sunday morning

Godmorgon babes!

Lite tråkigt när man ställer klockan på halv tio i tron på att vädret ska skina, men icke. Så typiskt när jag börjar lite senare och planerar att ligga och steka i några timmar innan jobbet. Lovar att det kommer komma senare så återigen jobbar jag när det steker.. *peppar peppar*

Så ställde om klockan men kunde inte somna om så nu sitter jag här. Tänkte ta och städa lite. Är man alone hemma så blir det inte så mycket av det. Idag spenderar jag nästan fem timmar på jobbet, sen efteråt ska jag träffa louise och ta en sväng till gymmet. Det kan behövas
Tänkte också göra en matlåda till älsklingen för ikväll kommer han hem. Efterlängtat ;)

Det var någon som frågade vart jag köpt min svarta skjorta jag la upp för någon dag sen. Den kommer från hm.
Ett riktigt kap var det. Alltid roligt när ni kommenterar, så var inte rädda för att skriva era namn så jag vet vilka ni är!

Tänkte tipsa om två riktigt sköna låtar

http://www.youtube.com/watch?v=HmXiLTfQFOM

http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0