torsdag igen

Godkväll

Shittes vilken totalvändning det blev på vädret idag. I förmiddags spöregnade det och nu är det strålande sol!
Men det är så härligt. Precis kommit hem från NetonNet i Ullared med erik rasmus och nina. Dem skulle byta lite things och e köpte en dator som han sitter och installerar nu. Som ett litet barn är han, cutie.

Vi hade snart tänkt att dra ner till ströget en sväng och kika lite. Alltid så mysigt att traska runt på torsdagar när det är så mycket folk. Ska nog ner till cheers och ta ett glas vin också hade vi tänkt. Får passa på när han är lite ledig.

Annars har jag jobbat dessa två dagar, ett mindre pass idag. Superskönt. I helgen blir det däremot suuuuuuperlånga pass. Så får tagga alla alkis/raggare som kommer och ska käka nattamat.

Nu ska jag se hur det går för honom.. :) Vi hörs småttingar.

Kommentarer
Postat av: alexandra

svar; haha okej jag kanske tog i lite... god var den, men ville haft mer kyckling (a) ja, eftersom jag träffa dig var den ju värd det såklart ! hihi.



tråkigt att vi aldrig sågs idag på ströget :(

2010-07-15 @ 23:59:40
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0