hallå kaj

Halllååjj!!

Haha, fan det måste vara ett utav de fulaste sätten att säga hej på eller?! Sitter och svettas efter en cykeltur igenom varbergsstaden. Just nu kryllar det av både fräna och jävligt fula raggarbilar och nu är det ändå dag.
Vänta bara tills ikväll. Det ska bli faktiskt bli riktigt roligt att jobba ikväll, wheels & wings är ju då vi säljer som mest på jobbet och då folket strömmar in i mängder och det får liksom inte ett stopp. Eller jag ska inte säga för mycket nu, jag har inte jobbat kväll på w&w och det är väl då det kommer mest drägg, fy. Tror jag kommer dö och spy samtidigt.

Det är ju kul att ha mycket att göra för tiden rinner iväg oerhört snabbt. Men jag är INTE förtjust i raggare.
Tror inte jag känner en käft som tycker om dom?!! Kan nog rabbla upp ett antal anledningar till varför jag just hatar dom. De luktar skit. Bilarna luktar skit. Det ser ut att dom ska falla sönder vilken sekund som helst. jag orkar inte ens fortsätta men ni förstår poängen?

Haft en mysig dag med älsklingen iallafall. Vi ställde klockan klockan tio och gick ut och gick en lång pw tillsammans, sen blev det frukost på stan eller rättare sagt lunch. Stantons underbara salladsblad, haha.
Ååh just det. Vi köpte donuts som jag så länge trånat efter. De har nämligen en liten kiosk där dem säljer det vid socitén och varje gång jag går förbi läskas jag lite mer. Så jag kunde inte låta bli. Har ju blivit lite alltför kär i dem på jobbet. Hur underbara?! Har ni inte ätit dem så är det fan synd om er.

Igår blev det varken ströget eller cheers. Vi storstädade eriks lägenhet. Kul?! Sen tog vi en promenad hem till mig och åt hemmagjord pizza som pappa bakat. Kvällen slutad med snask och bröllopsfotografen.


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha så du fick din donut som du var så sugen på till slut ;)

2010-07-16 @ 17:23:03
Postat av: olivia

det var sjukt. Ska vi ta en favorit i repris snart? och så köper vi dounts istället för glass på donken ;)

2010-07-16 @ 17:29:58
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: alexandra

ja klart vi ska! vi får se till att hitta en dag/kväll där båda kan :)

2010-07-16 @ 21:32:48
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0