stand up på såsen









Ungefär så såg kvällen ut igår. Innan dess var det work från 11.45 till 19 snåret. Dryga 1 ½ timme innan jag skulle sluta på riktigt. Fanns inget att göra, så kan det gå ibland. Men det var skönt. Åkte hem och slirade om snabbt och åkte till erik där rasmus och nina var. De drack öl och pratade bilar medans jag och nina kollade lite bloggar.. Lite smått tönt-varning på oss allihopa, hihi. Sen tog vi en promenad ner till sociten där det var stand up, där mötte vi också alexandra, andré, emma och patrik. Vi kollade på en kille men han var så dålig så man bara ville skrika på hjälp.
Gabbe och erik var tusen gånger roligare! Han drog skämt som ingen skrattade åt och efter han hade stått där kom han fram till mig och alexandra och bad oss vara tysta annars fick vi gå ut och prata. haha lite funny tyckte vi!

Efter en cider och ett glas rosé och fanta satt vi länge på uteserveringen och pratade om allt melllan himmel och jord. Eller nej förlåt.. bilar bilar och bilar... Kan inte påstå jag var riktigt med i samtalet där så jag fick lyssna ;)
Mötte en söt igelkott på vägen hem. Han var rädd. Jag var dum. Kunde slutat illa. Där slutade den kvällen.

Pancakes med älsklingen till frukost. Arbetsförmedlingen med havasi, katta-varning. Gym med havasi.
Snart mat och förkrök hos havasi. Min bejb. Ikväll blir en toppenkväll med snygga as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0