Tack för allt, jag älskar er

Vad ska man säga? Set and done  ;) Betygen är i min hand och jag kan inte vara gladare. Just nu är allt så jäkla perfekt. Dessa dagarna kommer absolut högst på min det-roligaste-i-mitt-liv lista.
Minnen memoreras och vissa människor kommer att saknas. Det har inte alltid varit frid och fröjd i klassen men just nu kommer jag faktiskt att sakna alla våra bråk. Det var det som gjorde oss till oss om jag kan säga så. Vi kom inte överrens om någonting i princip, vilket ledde till sura miner nästan varje dag. 
Hur mycket vi har hatat varandra så tror jag att vi alla älskar varandra innerst inne, eller hur? ;) 

Jag vill tacka alla underbara som gjorde min dag på balen och studenten. Ni är guld! ♥ 
JAG ÄLSKAR ER.

Nu är jag hemma och är sjuk men det var så värt. Efter hårda fester och mycket skratt så kommer jag ändå minnas dessa dagar som de bästa. Hoppas hostan och febern lägger sig snart, för nu väntar det mycket jobb och SOL hoppas jag.  













'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0