tasty bacon utan kött

Åh nu är jag riktigt trött efter jobbet. Blev inte jätte mycket sömn inatt.. min lilla emma sov här och vi hade ganska mycket snack att ta oss igenom så vi somnade inte tidigt kan man säga. Inte nog med det blev vi också väkta tre gånger av att min morbror ringde i en fem-minuters lång signal. Fyfan, kändes som jag skulle dö där lite. Ne, nu ska vi inte vara sånna! Det jag ville säga med det var att tröttheten har visat sig på jobbet.

- Jag vill ha en Big Tasty utan kött.
- Vill du ha en bacon då eller?
- Nej, den ska vara utan kött.
- Jahaa, en Tasty Bacon utan köttet.

- Vad har ni för burgare med bacon?
- En Tasty Bacon, något annat?

- Din burgare dröjer någon minut. Kör fram...... (Observera att jag stod i kassan den minuten)

Inte bara det.. utan jag frågade en annan kund om hon ville ha plus meny när jag skulle fråga om kvittot.
Vilken jävla nöt jag har varit idag på jobbet. Detta är bara LITE av det jag sagt idag. Pinsamt. Men jag skrattar åt det.  

Nog om mitt älskade jobb så har jag spenderat dagen med E på stan. Shopping, Kupan, lunch på stan, gåtlösning hos e, fika. Får passa på när tjejen snart lämnar lilla v-town för ett bra tag.

Bilderna ger ingen rättvisa för för öre. Får ta en ny bild någon annan dag. Men en transparant skjorta, stort tischa, halsband, trosor och ett par haremsbyxor följde med mig hem idag..




Kommentarer
Postat av: alexandra

såg dig på stan idag snyggo, haremsbrallorna var stentuffa på! :)

2010-07-01 @ 23:02:37
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: olivia

Tyckte du? Tack så mycket! jag stendiggar dom ;)

2010-07-02 @ 10:27:15
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: Hoho =)

var köpte du skjortan å för hur mycke? bra blogg!

2010-07-02 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0