30

Då var den helgen förbi..

Hur snabbt gick inte det då? Nu är det fyra dagar kvar tills jag säger hej till min bästa vän, solen.
I helgen har jag mestadels spenderat på jobbet. Torsdag var det jobb hela dagen, samt stängning fredag och lördag och idag blev det ett kort arbetspass på dagen. Så nu kan jag väl säga att jag är både trött och seg.

Jag har ingen som helst lust att sätta mig och plugga nu men är man tvungen så är man. Synd att man inte kunde skjuta fram det någon dag för idag är inte den bästa dagen för det. Annars har jag inte gjort något vettigt alls faktiskt, skulle pluggat i lördags men blev inget med det. Tog en rejäl sovmorgon med en mysig pannkaks frukost! Roligare än så har det väl inte varit ;)

Nu har jag precis kommit hem från kajsa. Slappade mest, båda var lika trött. Åt en utsökt linssoppa som hennes kära moder gjort. Mycket god! Ska iväg lite senare till Emma och plugga historia.
Nu har jag bara ett dilemma. Mango eller grapefrukt??

Höll på att glömma. Såg att några kommenterat om min bikini, tackar så hjärtligt för det och den kommer från gina ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

Mango:)

2010-05-30 @ 18:07:30
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: olivia

Ja det lutar åt mango-hållet ;)

2010-05-30 @ 18:24:01
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: jenny

haha ne du den e sån färdig köpt fryst sak haha.

2010-05-30 @ 18:26:20
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0