jag är dålig på detta

Måste erkänna att jag suger på att uppdatera nu för tiden. Men jag har bara haft lite för mycket att göra, saker som går före bloggen dessvärre!
Har en riktigt skön feeeling inombords. Projektarbetet är inlämnat och redovisat, känns hur bra som helst. Samhällsfeting uppsats är inlämnat (Dock inte helt klar). Åh. Snart är detta över. Två veckor ligger jag och dricker goda drinkar på cypern. Då ska det firas. Då är jag fri.

Jag har en liten jobbig period nu. Känns att jag är helt borta i mina tankar, jag har för mycket att tänka på. Jag är orolig och har en ganska fet klump i magen. Jag gillar det inte. Synd att man bara inte kan spola tillbaka tiden någon månad, det hade varit något.
Annars då? Ja, jag är sjuk. Låg hemma med feber igår? Jag frös fast jag var skollhet. Jag hade ont i hela kroppen. Verkligen överallt. Idag har jag vart hemma o vilat. Inte jättebra att vara borta från skolan så mycket som jag har varit nu. Men vad ska man göra? Mitt immunförsvar går käpp rätt........

Jag träffade hanna och nathalie innan för en snabb fika. Trots mina hundra sjukdomar så behövde jag lite luft.. Tonight blir det "bakom kulisserna" på mitt älskade work. Ska ta med mig några snygga brydar och vi ska äta big mac. Första på 10 år känns det som. Nu ska jag sticka, dricka lite kaffe och knarka alvedon så jag mår bättre. LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0