MY SUNSHINE

Hallåhallå :)

Kom hem från oscar för ett litet tag sen. Vi har varit och lunchat på Ströget, riktigt längesen man unnande sig en panini, haha. Solen skiner idag och det är en perfekt dag, om man bortser från att det blåser ganska mycket.
Sen gick vi vägarna om kvantum och köpte med oss kladdkaka och gick hem till honom och satte oss på altanen med kaffe. Där låg vi kanske i en timma och vara njöt, härligt!

Precis just nu skulle jag vart på atletica och tränat. Vad gör jag istället kan man fråga sig? Jag sket i det. Jag måste skriva klart min projektrapport. Så om ett litet tag kommer Emma och hämtar mig så ska vi bege oss hem till henne för lite plugg. Roligare att vara två tycker jag. Då kan man skratta samtidigt ;)

Ni får klicka upp bilderna om ni är nyfika!
Det är bilder som jag har i min lovebook (mitt projektarbete för ni som inte vet)


Kommentarer
Postat av: a

hur gick det med projektarbetet ? blev det ingen dans ? :)

2010-05-08 @ 12:37:36
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: a

hur gick det med projektarbetet ? blev det ingen dans ? :)

2010-05-08 @ 12:38:42
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0