mysig get together vid f

Halllååå där! (;

Hemma från en hel dag vid fästningen. Mötte upp Sarah runt halv två tiden och då gick vi och köpte varsin mjukglass och satte oss i solen! Första mjukglassen var då inköpt! Är det något att skryta om? Haha. Kanske det inte är. Har inte riktigt något begrepp om hur länge vi satt där men det var trevligt att tjöta av sig lite när hon inte bor hemma längre. När vi skulle gå mötte jag upp havasi och lollo men istället för att traska hem gick jag åter igen till fästningen. Vi låg på en filt och ännu mer skitsnack delades. Vad jag älskar det! Det är bara förjävla skönt! Typ ligga och sjunga "tommy tycker om mig" och prata om att våra män jag och havasi ska plantera. Det är fina grejjer det. Efter ett tag dök både cissi elin och helen upp.

Nu har jag iallafall kommit hem med lite bränna på näsan sen brillorna. Det var tänkt att vi skulle ta och grilla lite. Men ändrade planer men blir nog lite get together anyway. Jag vill mysa och kramas. E vill ha manligt sällskap, får se hur det går på den fronten. Några sugna? ;) ska ta och ringa henne nu så någonting blir gjort. 
Puss på er pinglor! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0