Gbg och lite annat

Buenas noches amigos!

Nu börjar söndagen gå mot sitt slut och nu väntas det två intensiva jobbveckor för min del. Ska bli skönt med lite relaxing i London om tre veckor ♥
I fredags hade jag en lite suprise för min boy. Tog med han till leninbadet på Hotell Gästis. Han hade ingen aning om vad vi skulle göra. Det blev en enkel match, smög bara ner badbrallor i min stora väska. Kunde dock inte hålla mig för skratt när vi skulle åka då han frågade vad jag skulle ha min stora bag till, haha. Var iallafall en PERFEKT början på helgen. Vi behövde det båda. Och det var otroligt mysigt att göra det med dig såklart. Måste också säga att det var över mina förväntningar så tycker absolut ni borde gå dit.

Lördagen blev det jobb på Mc donalds. Tre timmar och en kvart. Efteråt sprang vi till gallerian och köpte en liten förlovningspressent och jag köpte en blomma till min fina far. Fars dag idag!! Så snart ska det firas med tårta. Gottgott! Sen var gbg nästa stopp! Donkenmat på vägen. Hade ingen tid till annat faktiskt.
Kvällen spenderades med alkohol, massa människor och knäppa lekar ;) Faktiskt väldigt trevligt. Fick dock glömt kameran i lägenheten så blev inga kort. Bara det fula på john i inlägget nedan.

Så nu sitter jag här. Hemma för första gången på länge. Jag är bara hemma några minuter för att hämta kläder sen dirket till träning jobb eller vad det är. Så direkt efter gbg blev det jobb i sju timmar.
Jag får helt enkelt börja vänja mig. Första veckan är slut. Två kvar. Kommer få feta löner känner jag.

Där har ni min helg. faktiskt varit supermysigt. jag är mer än nöjd :)
därför är jag så glaaad som på bilden nedan hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0