xmas på liseberg

hej gosingar! hur mår ni?

Sitter och kollar igenom bilder sen liseberg igår. Det var oerhört mysigt att vara där med min älskling!  dock var det lite för kallt -8 grader. Hade isbitar till fossingar. Man helt enkelt värma varandra ;)
Självklart spelade bort två hundrakronor drygt, mer eller mindre i hopp om att vinna stjärnvinsten! vi kom hem med en liten chokladpåse. Inte som vi hade tänkt oss men alltid något. Köpte ett kristalliserat äpple med karamellströssel på. FÖR GOTT. har kvar mer än halva äpplet, vet inte om det går att äta idag med kanske?
men de brända mandlarna tog slut imorse. Underbart gott! Försökte mig på att göra egna förra året. Men dem blev BRÄNDA och äckliga. kanske lyckas bättre detta år.

Klockan tio skulle jag infinna mig på friskvågen för ett träningspass, vilket slutade med att skorna låg hemma och min cykel i stan. Då fick man inte träna och dagen började minst sagt dåligt. Så lite småtjurig nu ;)
i mitt rum ligger kläderna över hela golvet och det är ett enda stort kaos. Bääh, får väl dra ner till stan och tröstshoppa! kan jag behöva för ikväll blir det stängning på donisssschh..













Tack för en mysig kväll hjärtat!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ni är ju bara föööööör söta!! :*

2010-11-27 @ 23:07:06
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0