Just the way you are

VILKEN BEFRIELSE. JAG KAN ANDAS GENOM NÄSAN. Det bästa som hänt mig på två dagar, även fast jag fortfarande snorar. Haha. It really is! Dock har jag så fruktansvärt ont i kroppen och halsen. Jag kan knappt vrida nacken. ska tigga lite massage av min kära fader sen. Har legat i sängen hela dagen. det är så tråkigt. men tror bannemej jag har feber :( ska sova några timmar till så får vi se hur jag mår ikväll. har inte råd att vara sjuk ärligt talat.

vill träffa min underbara boy och mina underbara vänner. ♥

i lördags hade jag och baby fyra månader så vi bunkrade upp med storfrukost, hemmagjord kaffe latte och donuts till efterrätt.





världens godaste donuts med blåbärsglasyr.

Vid fyra tiden hade vi lite middag här hemma som ni läste i inlägget under. Jättemysigt!
räkmacka och vitt till förrätt, fläskfile inbakad i smördegstäcke, rotfrukter och klyftisar. Papi kände iaf att han hade lyckats eftersom jag åt. haha vadå? jag är väl inte kräsen?

vid halv åtta åkte jag till sanna. fint folk kommer alltid sent såklart ;)
stannade dock bara till tio för jag kände att jag inte orkade mer. förkylningen blev inte alls bättre med vin som jag hade trott. Snarare värre. jag hade faktiskt längtat så mycket efter kvällen och istället fick jag gå hem. Det var inte alls roligt. Men på torsdag ska jag träffa sanna för ett sista hejdå..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0