Me & crazy things

Den feta suprisen idag var att fati hade bokat helkroppsmassage. För jävla gött! hade velat ha massage minst en gång i veckan. Det tycker jag faktiskt jag är värd efter allt. Men den dagen då jag blir donkenrik så ska jag unna mig det. Promise.

Just nu sitter jag och kollar ut i regnet och ovädret som försigår utanför mitt hus. Jag fryser bara jag kollar ut. Och snart ska jag åka till träningen. Det är sånna här dar man bara vill krypa ner under täcket och vakna när det är 25 plus och sol. Så DÄRFÖR så sitter jag och kollar på bilder där jag är brun. Kreta och Napa. Dags att planera in ännu en sol sem. Jag fryser!

Oj. Jag har råkat anmäla mig till en jävligt crazy grej. Kom på mig själv om jag ens vill det. Kanske inte på det viset när jag tänker efter. Jaja, nu har det gjort. No regrets. Det som brukade vara mitt motto.. jag är osäker nu. heeelp

en kreta komott bjuder jag på idag












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0