sjukstuga

hej godingar!

ville bara skriva en liten hälsning att jag fortfarande är vid liv. jag sa det häromdagen "jag blir aldrig sjuk"
*peppar peppar* vem tror ni sitter och snuvar här hemma just nu?
det slutar aldrig rinna och så fort jag reser mig upp blir jag yr. nu ligger jag hemma och snorar istället för att jobba och tjäna pengar. gabbe sa innan, det är väl skönt att vara lite ledig, haha. jag är ju den personen som alltid är så sprallig och blir så jäkla rastlös om jag sover dagarna ända. det är inte jag. men nu har jag väl fått det skrivet framför näsan... jag kanske borde ta det lite lugnt. jag gör ju aldrig det. så istället blir jag sjuk och min kropp säger emot, det är väl inte så konstigt.

jaja, har tryckt i mig ben and jerrys och litervis med te. så håller tummarna så jag blir frisk till på tisdag, har nämligen utbildning då. tycker verkligen synd om mig just nu. behöver min älskling intill mig.

får blogga lite imon och berätta om gårdagen. hade iaf en mysig middag med familjen älskling hans mamma och hennes sambo. fick delta en stund på s & s avskedsfest men blev en tidig kväll för jag inte orkade mer. Så jävla besviken på mig!!

Kommer bilder imorgon. godnatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0