20 september

Godmorgon!!

Eller nja, har faktiskt redan varit uppe några timmar. Men finns säkert vissa sömntutor där ute ;)
Jaha nu är det kaos i hela sverige. Det strömmar åsikter på facebook och nu lär det inte heller inte sluta på ett tag. Tidningar kommer vara fullspäckade med skanalder på alla håll. Haha! Tur att jag inte är så insatt. Men jag kan inget annat än att hålla med om att det är sjukt.

Snart väntar det åtta timmars pass med ruscher och annat kul. En vanlig dag helt enkelt. Sen har jag bestämt att träffa alex ikväll för lite tv tittande. Tänkte numera göra Ullared till en vana på måndagar! som en lite tradition, haha.
får se bara om alex svarar.. får inte tag i henne. så bejb om du ser detta så smsa mig.

Dags för min tredje kopp kaffe. kan behövas idag känner på mig att det blir en stressig dag!
puss lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0