häng med girlsen på e house

Idag har jag hängt på e house med mina favvogirls! Som vanligt blev det en islatte. Kommer nog aldrig att byta ut den. Jag som älskar den sååå. Jag är rättså sliten efter dagen som gått och det gör det inte bättre för jag ska jobba, hehe. Men brukar oftast bli piggare på jobbet :) träningsvärk på G!!!

När jag kom hem blev det lite mat, tomatsoppa. En favorit i vårat polska kök. och även en hel hög med pressenter från lodnon. jag visste ifs att jag skulle bli en kofta rikare. men inte två koftor, ett linne och ett par nya converse rikare. fick även chai latte pulver, toblerone (också en favorit. ser att jag har en del favoriter i detta inlägget redan), annan choklad, kakor och en halv meter pasta. Nyfiken på hur det smakar. och till sist knäckebröd med massa frön på. Like i like it.

Nu sitter jag och surplar svart kaffe med lite god toblerone till. yummie. snart blir det möte med bossen, sen stängning.. nu kör vi maccedonkan ;)




(fick inte med bild på kråkan och jullebulle)

News



extremmmmt dålig bild, sitter väldigt fint




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0